هەوالەکان باس لە بەستنی کۆنگرەی نەتەوەیی کورد لە هەولێر دەکەن، لەناو ئەوانیشدا بڕیارەکانی ئەو کۆبوونەوەیەی لەم دواییەدا لە سەرۆکایەتی هەرێمی کوردستان پێکهات و، تیایدا 39 لایەنی سیاسی لە هەر چوارپارچەی کوردستانەوە بەشداربوون. لە ئەنجامدا کۆمیتەیەکی 21 کەسی  بۆ ئامادەکاریی کۆنگرەکە پێکهات.

اِقرأ المزيد: بەیاننامە لەسەر کۆنگرەی نەتەوەیی کورد لە هەولێر

من المقرر اجراء انتخابات برلمان اقليم كوردستان في ايلول / سبتمبر 2013  في عموم المناطق الخاضعة تحت سلطة الاقليم ، وهي هذه ليست الانتخابات الاولى التي تجري في اقليم كوردستان بل انها ستكون انتخابات الدورة الرابعة لبرلمان كوردستان منذ عام 1992 .

اِقرأ المزيد: حزب الخضر الكوردستاني..بيان حول انتخابات القادمة في اقليم كوردستان

تتوارد الانباء عن الاستعدادات الجارية لعقد مؤتمر وطنيالكوردى في اربيل، منها القرار الذي صدر عن الاجتماع الذي عقد مؤخراً في مكتب رئاسة إقليم كردستان  بحضور 39 طرفاً سياسياً  من اجزاء كردستان الاربعة حول تشكيل لجنة مكونة من 21 عضواً للتحضير للمؤتمر.

اِقرأ المزيد: بيان حول عقد المؤتمر الوطني الكوردستاني في اربيل..

وا بڕیارە هەڵبژاردنی پەرلەمانی هەرێمی کوردستان لە سێبتەمبەری/ ٢٠١٣دا، لە هەموو ناوچەکانی ژێر دەسەڵاتی هەرێمدا بەڕێوەبچێت، ئەمەش یەکەم هەڵبژاردن نییە کە بەڕێوە دەچێت لە هەرێمی کوردستاندا، بەڵکو دەبێت بە خولی چوارەم هەڵبژاردنی کوردستان لە ساڵی ١٩٩٢وە.

اِقرأ المزيد: پارتی سەوزی کوردستان ..ڕاگەیاندنێک، دەربارەی هەڵبژاردنەکانی داهاتو لە کوردستانی عێراقدا

الإعلان العالمي لحقوق الإنسان

دستور اقليم كردستان باللغة الكردية

دستور اقليم كردستان باللغة العربية